Viktresultat v.19

Min vikt har i stort sätt stått still under de senaste månaderna och det beror mest på att jag inte varit så noga med kosten. Jag har räknat kalorier i omgångar och haft många perioder med frossande så därför har jag tänkt att börja om på nytt. Jag kommer i mina grafer ha dagens datum som första dag. Jag gör detta för att jag känner mig deppig när jag tittar på de gamla graferna och ser att jag inte kommit någon vart på så lång tid. För att minska risken för att äta dåligt samt hoppa över träning så kommer jag framöver laga hela veckans matlådor på helgen, på så vis har jag alltid mat färdig att värma på vardagskvällarna. Det är matlagningen och trötthet som gjort att jag hoppat över några träningspass den senaste tiden.

Jag kommer nu framöver räkna kalorier minst 6 dagar i veckan samt träna minst 4 pass per vecka. Träningen kommer som jag tidigare skrev bestå mest av kondition och fettförbränningsträning. Nu gäller det bara att hålla sig till planerna. Det är svårt efter en lång arbetsdag men jag ska göra allt som står i min makt för att klara det. Håll tummarna.

2 reaktioner på ”Viktresultat v.19”

  1. Du får köra arbete – träning – hem… Så hinner du kanske inte bli trött. Så är det för mig i alla fall, jag är pigg ända fram tills det att jag stiger in i min lägenhet. Jag skulle nästan försöka betala 300kr för att träna på vilanbadet och gå dit direkt från bussen. Blir en massa att bära på iofs…

    1. Det är så jag lägger upp det. Det är ingen idé att åka hem och sätta sig för då blir jag bara trött och det leder till att jag hoppar över träningen.

Kommentarer inaktiverade.